четвртак, 30. август 2012.

Bon Voyage!

Niti ja negde putujem, niti je ovaj post posvećen nekome ko putuje. Samo, kad sam napravila ovaj album, to mi je prvo palo na pamet. Bon Voyage! Na koricama su Ajfelove kule i pečati sa imenima raznih zemalja, pa su se ovi koferi sami nametnuli. Inače, i ovo je jedan od onih jednostavnih, trakom povezanih albuma, bez mnogo detalja, a taman da lepo izgleda i podseti na neke lepe trenutke sa putovanja.




                                     


Do sledećeg posta  -  AU REVOIR!  :)

7 коментара:

  1. Ovo je bas ljupko! Jako mi se dopadaju unutrasnje stranice sa cveticima. Kako si to napravila?
    Pre neki dan smo isprobale dekupaz na tvoj nacin i jako nam se dopalo. Resile smo da cemo ubuduce novogodisnje cestitke praviti iskljucivo na taj nacin. Objavicemo rezultate u nekom od sledecih postova.
    Imas veliki pozdrav od Kise i Joje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravo za dekupaž, ne čudi me da vam se dopalo, a za čestitke je prava stvar! Ako u blizini imaš DM radnje, obrati pažnju, uvek imaju pristupačne šarene salvete, po sezoni - za Uskrs, Novu godinu...
      Stranice u ovom albumu (desne, sa sitnim cvetićima) su od papira koji sam našla u knjižari, dakle nisam ga ja ukrašavala, a 'čipka' sa leve strane je napravljena pomoću pečata.
      Veeeliki pozdrav za tebe i mlade dame! :)

      Избриши
  2. Jako lepo, a Pariz je prva asocijacija na putovanje, možda zato što svi stremimo ljubavi, romantici, a Pariz je prva asocijacija na to.

    ОдговориИзбриши

NAPISITE SVOJ KOMENTAR